1. Загальні положення
- Положення про Дебатний Клуб “Polemics Union KNUTE” регламентує порядок його створення і функціонування у Київському національному торговельно-економічному університеті (далі – КНТЕУ, Університет).
- Дебатний Клуб “Polemics Union KNUTE” є добровільним об’єднанням, що сприяє розвитку ораторських здібностей в молодіжному середовищі Університету.
- Мета – сприяння розвитку ораторського мистецтва, логічного мислення та правильного відстоювання своїх інтересів, які не виходять за рамки правомірності для студентів усього КНТЕУ за рахунок гри у дебати.
- Повна офіційна назва – Дебатний Клуб “Polemics Union KNUTE”, скорочена ДК “Polemics Union KNUTE”
- Клуб проводить роботу відповідно до законодавства України, Статуту КНТЕУ, його наказів та розпоряджень і Положення про Дебатний Клуб. Проведення заходів Клуб узгоджує з адміністрацією.
- Клуб може використовувати свою символіку, герб КНТЕУ та інші засоби ідентифікації, які затверджуються загальними зборами членів Клуба.
- Керівними органами Клуба є загальні збори.
- Основні принципи діяльності Клуба:
- пріоритетність та свобода думки;
- добровільність;
- колегіальність;
- відкритість;
- рівність членів Клуба;
- неприналежності до жодних політичних партій, релігійних організацій та рухів.
- Клуб діє самостійно, а також у співпраці з керівництвом факультетів, інститутів, органами студентського самоврядування, профспілковою організацією Університету, державними органами, громадськими об’єднаннями України й інших країн світу, діяльність яких не суперечить принципам діяльності Клубу.
- Локалізація центральних керівних органів Клубу: Україна, 02156, м. Київ, вул. Кіото,
- Клуб тісно співпрацює з Науковим Товариством КНТЕУ.
- Напрями діяльності Клубу
- Основними напрямами діяльності Клубу є:
- Захист прав та свобод членів Клубу, сприяння членам Клубу у вирішенні питань захисту їхніх прав та свобод.
- Сприяння розвитку та активізації, підвищенню освіченості членів Клубу та молоді в цілому.
- Підвищення ролі молоді у суспільстві.
- Сприяння у проведенні різноманітних заходів, що стосуються розвитку дебатного руху.
- Встановлення контактів з молодіжними та громадськими організаціями, органами та установами, налагодження обміну інформації і координації дій для розвитку дебатного руху.
- Розповсюдження інформації про діяльність Клубу.
- Права та обов’язки членів Клубу
- Кожен член Клубу має право:
- виступати від власного імені, як член Клубу;
- брати участь у діяльності Клубу, визначаючи форму і міру особистої участі;
- на доступ до будь-якої інформації, пов’язаної з діяльністю Клубу, з урахуванням обмежень встановлених законом;
- обирати та бути обраним або призначеним до органів управління Клубу з урахуванням вимог цього Статуту, а також складати з себе повноваження;
- вільно відстоювати і пропагувати ідеї та пропозиції з питань, що обговорюються в Клубі до прийняття рішень з цих питань;
- звертатися до органів управління Клубу з запитами та пропозиціями з питань пов’язаних з діяльністю Клубу, одержувати відповіді;
- оскаржувати рішення, дії, бездіяльність керівних органів Клубу, подавати заяви, заперечення і скарги на прийняті ними рішення до Правління та вимагати розгляду скарг та заяв на Загальних зборах.
13.Члени Клубу зобов’язані:
- дотримуватися цього Положення;
- сумлінно виконувати рішення керівних органів Клубу;
- на вимогу керівних органів Клубу вчасно надавати інформацію, необхідну для вирішення питань, пов’язаних з його діяльністю та звіт про свою роботу;
- брати активну участь у всіх засіданнях Клубу;
- не вчиняти дій, що негативно впливають на репутацію Клубу
- власним прикладом підвищувати авторитет Клубу;
- виконувати рішення керівних органів Клубу
4. Організаційна структура Клубу
- На рівні Університету діє такий орган Клуба: Загальні збори, Щомісячні збори, Рада Клубу.
- У складі Клуба можуть бути створені відділи, кількість, назви та завдання яких, визначаються Радою Товариства та затверджуються Загальними зборами.
- Клуб може мати свої осередки на факультетах.
- Клуб очолює Голова, яким може бути здобувач першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (освітньо-наукового) та четвертого (наукового) рівня або магістр.
- На засіданнях органів Клубу можуть бути присутні представники адміністрації відповідного рівня з правом дорадчого голосу.
5. Членство у Клубі
- У роботі Клуба беруть участь особи віком до 35 років, які навчаються або працюють в Університеті.
- Членство в Клубі є вільним для осіб, які навчаються та працюють в Університеті, і здійснюється на добровільних засадах. Його членами можуть стати особи, які виявили бажання працювати в Клубі і визнають його Положення.
- Рішення про прийняття у члени Клуба ухвалюється Загальними зборами Клуба на підставі заяви, поданої на ім’я Голови Клубу, і набуває чинності з моменту його ухвалення.
- Система членських внесків у Клубі відсутня.
- Припинення членства у Клубі здійснюється за особистою заявою його члена на ім’я Голови Клуба.
- Член Клуба, який не виконує покладених на нього обов’язків, визначених цим Положенням, може бути позбавлений членства Загальними зборами Клуба.
- У разі припинення особою навчання і роботи в Університеті його членство в Клуба автоматично припиняється.
- Члени Клуба зберігають свої повноваження під час академічної відпустки, після отримання диплому бакалавра або магістра за умови продовження навчання в університеті з нового навчального року за освітнім ступенем «магістр» або в аспірантурі (докторантурі) Університету.
6. Загальні збори Клуба
- Вищим представницьким органом Клуба є Загальні збори, що в межах своїх компетенцій мають право на визначення загальних засад функціонування органів Дебатного Клубу в Університеті та контроль за їх діяльністю.
- Дата проведення та пропонований порядок денний Загальних зборів повідомляється делегатам і адміністрації Університету не пізніше, ніж за 10 днів до їх проведення. Подання пропозицій щодо включення до порядку денного додаткових питань здійснюється у вигляді письмової заяви на ім’я Голови не пізніше ніж за три дні до дати проведення Загальних Зборів.
- Делегатами Загальних Зборів є:
- члени Ради Клубу;
- члени відділів клубу.
- Строк повноважень делегата Загальних зборів – 1 рік.
- Рішення на Загальних зборах приймається більшістю голосів від кількості присутніх. Представники голосують особисто (кожен має один голос). Передача особистого голосу іншим особам не дозволяється.
- Вид голосування (відкрите або таємне) визначають представники на Зборах. Для проведення таємного голосування друкуються бюлетені, які візуються головуючим та зберігаються у нього до початку проведення зборів.
- Загальні збори Клубу:
- вносять зміни й доповнення до цього Положення і подають їх для затвердження ректору;
- затверджують документи, що визначають структуру та порядок функціонування Ради Клубу;
- приймають рішення про надання статусу члена;
- затверджують програму та визначають основні напрямки діяльності Клуба;
- обирають Голову Клуба і подають його кандидатуру для затвердження ректором;
- припиняють повноваження Голови у разі не виконання ним своїх обов’язків;
- не менше одного разу на рік заслуховують звіт Голови про діяльність Клубу та його Ради;
- здійснюють іншу діяльність згідно з цим Положенням.
- Загальні збори можуть збиратись у черговому або позачерговому порядку. Чергові – скликаються Головою Клубу 4 рази на рік. Позачергові скликаються Радою Клубу за своїм рішенням або за письмовою вимогою не менше третини загальної кількості представників протягом одного календарного місяця.
- Головує на Загальних зборах Голова Клуба.
- Порядок проведення Загальних зборів може визначатися Регламентом, який затверджується Загальними зборами Клуба.
7. Співпраця Дебатного Клуба з адміністрацією
- Клуб співпрацює з адміністрацією та Радою студентського самоврядування Університету, факультетів, іншими структурними підрозділами Університету та об’єднаннями.
- Адміністрація Університету має право:
- отримувати інформацію про діяльність Клуба (плани, звіти, копії протоколів, засідань, інформацію про поточну діяльність тощо);
- скликати позачергові Загальні збори Клуба у випадках недотримання його органами Статуту Університету або цього Положення;
- брати участь через своїх представників із дорадчим голосом у заходах, що проводять органи Клуба.
- Адміністрація Університету:
- усебічно сприяє діяльності Клуба;
- створює умови, необхідні для ефективної діяльності Клуба;
- надає за можливістю інформаційну, правову, фінансову, матеріальну та інші види підтримки діяльності Клубу.
Голова Організації:
Воронцов Марк, студент факультету міжнародної торгівлі та права