Відкриття першої в Україні SMART-бібліотеки стало знаковою подією для КНТЕУ, який крокує в напрямку запровадження моделі – Університет 4.0. Активне використання інноваційних технологій стає для університету імперативом, де SMART-бібліотека – це нова якість організації освітнього процесу, нова філософія налагодження взаємодії між викладачем та студентом, нові можливості для формування потенціалу розвитку викладачів і студентів.
Перший проректор Наталія Володимирівна Притульська, відкриваючи зустріч, зазначила, що сьомий сезон проєкту В2S стане особливо цікавим, завдячуючи організаторам, і щодо тематики, і щодо креативності запрошених спікерів.
Після привітання та знайомства з аудиторією пан Володимир розпочав захоплюючий діалог з учасниками та розповів про основні елементи бренду особи, визначив труднощі та бар’єри побудови такого бренду і дав поради щодо їх подолання.
Після доповіді слухачі ставили спікеру запитання стосовно його професійної діяльності, особливостей ринку PR-послуг та “лайфхаків”, які допоможуть побудувати бренд особи.
Чотири особи, які поставили найцікавіші запитання, отримали приз від партнерів проєкту: білети на GET BUSINESS FESTIVAL.
І студенти, і спікер отримали велике задоволення від знайомства і зустрічі, тому для обговорення цікавих тем було виділено додатковий час після майстер-класу.
Відповідаючи на одне із запитань, пан Володимир зазначив: “На ринку PR-послуг конкуренція за співробітників більша, ніж за клієнтів“, – чим ще раз підтвердив актуальність професії піарника та теми осіннього сезону.
Слідкуйте за анонсами на сайті КНТЕУ і на сторінці “Business2Students” у Facebook, та приєднуйтесь до проєкту на наступному майстер-класі, який Олена Обухівська, менеджер з комунікацій “Arricano”, проведе вже 2 жовтня.